ÁSZF

Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)
Az Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák Deák Gábor e.v. (Cégnyilvántartási
száma: 58664700, Adószáma: 48349358-1-43, Magyarország 1056 Budapest, Belgrád rkp. 11.),
mint szolgáltató (“Szolgáltató”) által üzemeltetett www.absoluteskin.hu oldal és webáruház
használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe
szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára
nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre
(nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal.
Szolgáltató adatai:
A szolgáltató neve: Deák Gábor e.v.
A szolgáltató székhelye: 1056 Budapest Belgrád rkp. 11.
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen
használt elektronikus levelezési címe: hello@absoluteskin.hu
Cégnyilvántartási száma: 58664700
Adószáma: 48349358-1-43
Telefonszáma: 06 20 59 57 666
A szerződés nyelve: magyar
A tárhely-szolgáltató adatai:
Név: MediaCenter Hungary Kft. (a továbbiakban Szolgáltató)
Székhely: 6000 Kecskemét, Sosztakovics u. 3. II/6
Postai cím: 6001 Kecskemét, Pf. 588.
E-mail: mediacenter@mediacenter.hu
Telefon: 06 76 / 575-023
Fax: 06 76 / 575-024
Honlap: www.mediacenter.hu
Alapvető rendelkezések
1.1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a
magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény
(„Btk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal
összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire.
A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
1.2. A jelen Szabályzat 2022. 11. 06. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A
Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. A módosításokat a Szolgáltató azok
hatályba lépése előtt 11 (tizenegy) nappal a weboldalakon közzéteszi. Felhasználók/Megrendelők a
weboldalak használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldalak használatával kapcsolatos
valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.)
1.3. A honlap, mint szerzői jogi mű szerzői jogi védelme: Megrendelő, amennyiben felkeresi a
Szolgáltató által üzemeltetett weboldalt, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa a
Szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Megrendelő nem
fogadja el a feltételeket, nem jogosult a weboldal tartalmának megtekintésére. Szolgáltató fenntart
magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint
a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon/honlapon megjelenő tartalmak vagy azok
bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos
hozzájárulása nélkül.)
Adatkezelési szabályok
2.1. Adatvédelmi tájékoztató elérhetősége:
https://absoluteskin.hu/adatvedelmi-nyilatkozat-2/
Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
3.1. A megjelenített termékek kizárólag online rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan
megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt áfát, tartalmazzák a
csomagolási díjat, nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját.
3.2. A honlapon Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít
meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben
illusztrációként szerepelnek.
3.3. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az
akció időtartamáról.
Rendelés menete
4.1. Megrendelő regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást a megrendelőlap kitöltésével.
Megrendelő a megvásárolni kívánt termék, termékek típusát és darabszámát megadja.
Webshop-os vásárlás esetén Megrendelő kosárba helyezi a kiválasztott termékeket. Megrendelő
bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a kosár ikonra kattintva. Egyéb esetben a megrendelőlap
kitöltésével jelzi a termék megvásárlásának szándékát.
Webshop-os vásárlás esetén amennyiben Megrendelő további terméket szeretne kosárba helyezni,
visszatérhet a termékek böngészéséhez. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a
megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés – X” ikonra kattintva törölheti a kosár tartalmát.
Mennyiség véglegesítését követően automatikusan frissül a kosár tartalma. Ha ez nem történne meg,
a „frissítés/kosár frissítése” ikonra kattint Megrendelő.
Megrendelő megadja a szállítási címet, majd a szállítási/ fizetési módot, amelyek a megrendelés
típusai szerint a következők:
Amennyiben a webshop-ban vagy a megrendelőlapon hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél
vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása
után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a
megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget
tartalmaz. A számlát, az elállási jogról szóló tájékoztatót a csomag tartalmazza. Megrendelő köteles a
csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges
sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni.
Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el. A csomagok kézbesítése
munkanapokon történik.
Az adatok megadását követően Megrendelő a ”megrendelés/ rendelés elküldése” gombra kattintva
tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve
megjegyzést is küldhet a megrendelésével, vagy e-mailben jelezheti felénk egyéb, rendeléssel
kapcsolatos kívánságát.
Megrendelő e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Szolgáltató kizárja a
visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Megrendelő rossz
adatokat adott meg megrendelése során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud
üzenetet fogadni.)
4.2. Adatbeviteli hibák kijavítására vonatkozó lehetőségek: Megrendelő a megrendelési folyamat
lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.
4.3. Fizetési és szállítási módok
Fizetési módok: Bankkártya, Készpénz, Előre utalás
Szállítási költség: mindig az adott termék leírásánál részletezettek szerint.
A megrendelés során megadott kézbesítési címet Megrendelő köteles ellenőrizni, mert a
megrendelést visszaigazoló emailben feltüntetett vételár csak az első szállítási díjat tartalmazza.
Amennyiben a Szolgáltató kézbesítője visszaküldi Szolgáltatónak a megrendelt terméket „Cím
elégtelen”, „Ismeretlen”, ” Elköltözött”, „Nem vette át”, „Nem kereste” stb. jelzéssel, akkor a második
(vagy későbbi) szállítást belföldi-, és külföldi szállítás esetén egyaránt, a megrendelést visszaigazoló emailben meghatározott ügyintézési díj, vagy a választott szállítási módhoz kapcsolódó szállítási díj
(mely tartalmazza az újabb szállítási díjat is) Szolgáltató részére történő befizetését követően tudja
Szolgáltató ismételten teljesíteni.
Amennyiben utánvétes terméket nem vesz át a Megrendelő, úgy azt kizárólag előre utalásos
kifizetést követően (tehát a termék teljes vételárának, és a szállítási díjnak kifizetését követően)
szállítja le újból a Szolgáltató. Az első sikertelen kézbesítést követően 30 napig őrzi meg a visszakerült
terméket a Szolgáltató, majd azt újból értékesíti a 30. napot követően. Ez idő alatt az újraküldési díj
ellenében Szolgáltató megkísérli a termék újbóli kézbesítését, de amennyiben az is sikertelen lesz,
úgy az őrzési időbe azt is beleszámítja a Szolgáltató.
A fentieket Megrendelő maradéktalanul elfogadja.
4.4. A Szolgáltató köteles az igénybe vevő megrendelésének megérkezését az igénybe vevő felé
elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő
megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de
legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati
kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. megrendelés és annak visszaigazolása akkor
tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve az igénybe vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára
hozzáférhetővé válik. A fenti szabályoktól eltérhetnek a felek, ha ebben megállapodtak.
A megrendelések feldolgozása és teljesítés
5.1. A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik.
5.2. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 8 munkanapon belül. Ha Szolgáltató és
Megrendelő a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, Szolgáltató Megrendelő felszólításában
meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek
Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti
teljesítésre.
5.3. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben
meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul
tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon
belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb
következményei alól.
Elállás joga
6.1. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.)
Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított
14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.
6.2. A fogyasztó a szerződéstől elállhat az erre vonatkozó egyértelmű elállási szándékát tartalmazó
nyilatkozatának megtételével.
6.3. Az elállási nyilatkozatot a termék kézhez vételétől számított 14 napon belül kell a
Megrendelőnek megtennie, indok megadása nélkül. A nyilatkozatot elektronikus úton küldött levél
útján az alábbi e-mail címre: hello@depilconcept.hu kell megküldeni.
Panaszkezelés
7.1. A webshop köteles a fogyasztót tájékoztatni a székhelyéről, a panaszügyintézés helyéről – ha az
nem egyezik meg a forgalmazás, illetve értékesítés helyével – és az adott tevékenység, kereskedelmi
forma vagy módszer sajátosságaihoz igazodó módjáról, valamint a panaszok közlése érdekében a
vállalkozás vagy a vállalkozás ügyfélszolgálatának levelezési címéről és – ha a panaszokat ilyen módon
is fogadja – elektronikus levelezési címéről, illetve internetes címéről, telefonszámáról.
Vegyes rendelkezések
8.1. Szolgáltató és Megrendelő vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Megrendelő és a
Szolgáltató a jelen Szabályzat hatálya alá tartozó, megegyezéssel 30 (harminc) naptári nap alatt nem
rendezhető esetleges jogvitákra nézve kikötik a Bíróság/Törvényszék illetékességét.
Budapest, 2023. 10. 06.